ONLINE SEMINÁŘ: Jak pracovat efektivně s daty z výroby

Chcete vaši firmu řídit více na základě jednoznačných dat než vlastních pocitů? Má vaše firma dostatečnou SW i HW infrastrukturu pro sbírání a vyhodnocování dat, ale tápete v jejich efektivním využívání? Anebo se teprve chystáte do této infrastruktury investovat?

Právě pro vás je určen online seminář, který vám pomůže načerpat zajímavou inspiraci. Pokud si dále kladete otázku, kde na potřebnou investici do infrastruktury vezmete peníze, jistě oceníte i cenné informace o možnosti spolufinancování těchto projektů prostřednictvím dotačních peněz.


Sběr dat přináší řadu výhod, mezi hlavní patří rychlejší a přesnější identifikace dopadů poruch, prevence vzniku závad a zvýšení kvality výroby. Nastavte i ve vaší firmě procesy tak, abyste zmírnili prostor pro chyby.

Co se na webináři dozvíte:

  • Co jde měřit, lze i vyhodnotit: diagnostika výchozího stavu dodavatelsko-odběratelského řetězce (SCM) a výroby
  • Řízení podniku na základě dat: jak nastavit a optimalizovat indikátory pro SCM a výrobu?
  • Orchestrace dat: jak zaintegrovat a vyhodnotit již dostupná data z různých zdrojů?
  • Příklady z praxe: vytížení výrobních prostředků, stanovování normativů, trasování vstupů a rozpracované výroby.
  • Příprava projektů pro integraci informačních systémů: jakou strategii zvolit a jak vyhodnotit možné varianty?
  • Jak získat dotaci na projekty digitální transformace firem (služby, SW, HW)?

Kdy:

12. 5. 2021, 10:30 - 11:30

Kde:

ON-LINE

Cena:

ZDARMA

Pro koho je určen?

Online seminář je vhodný pro podnikatele a zástupce firem.

Jaké jsou výhody webináře: 

  • Účastníte se z pohodlí vaší kanceláře či domova.
  • Využijete čas účinně, nemusíte nikam cestovat. 
  • Můžete pokládat našim přednášejícím konkrétní otázky, které vás zajímají. 
  • Dozvíte se informace, které byste museli hledat mnohem déle. 

Kdo vás jím provede:

Erik Odvářka

Konzultant digitalizace výrobních podniků

Specializuje se na strategie pro transformaci a digitalizaci výrobních podniků. Nedílnou součástí jeho práce je mapování, racionalizace a optimalizace procesů podložených dostupnými daty o podniku. Podílí se na přípravě a realizaci investičních programů a projektů, především v oblasti podnikových informačních systémů, včetně řízení a optimalizace výroby. ERP projektů dodává přibližně 100 ročně. Má zkušenosti jako nadnárodní konzultant v automobilovém a leteckém průmyslu, více jak deset let se věnuje oblasti výzkumu a vývoje nejen v Česku, ale také USA, VB a Německu.

Jan Jirsák

Obchodní ředitel, GRANTEX

Digitalizace a automatizace procesů ve firmách je čím dál více aktuálnější potřebou pro mnoho podnikatelů. Možnost získat extra prostředky je faktor, který rozhoduje zdali vůbec, a případně v jakém rozsahu tyto projekty realizují,“ říká Jan Jirsák, obchodní ředitel GRANTEX ADVISORY GROUP.

Stojí za úspěšnými projekty, které přináší inovace v průmyslové výrobě. Své znalosti aplikuje na investiční záměry klientů a pomáhá jim nastavit optimální dotační strategii.

Zaregistrujte se na náš online seminář

S námi Vám neutečou žádné důležité novinky