Také chcete získat nové obchodní partnery ze zahraničí? Dotace Marketing!

Jít štěstí naproti

Klient se specializuje na výrobu a prodej bot z unikátních materiálů. Vedle odběratelů se o prodeje starají i klientovy e-shopy v 5 jazykových mutacích. Část portfolia tvoří obuv pro volnočasové aktivity a další část patří do kategorie lehké pracovní obuvi. Obuv si vedle EU můžete pořídit i v zemích jako jsou například Rusko či Turecko. V současnosti jde už o více než 10 zemí. Firma si uvědomovala obchodní potenciál v účastech na veletrzích již od založení. Než jsme pro klienta vypracovali dotační žádost, měl už za sebou 3 roky, během kterých pravidelně vystavoval v zahraničí. A vždycky mu z toho něco „káplo“. Získal díky tomu 21 obchodních partnerů.

Hlava v oblacích?

Třetina klientova obratu patřila exportu. Stačí mu to? No jémine, chce to dotáhnout až na 80 %! Od dalších účastí na zahraničních veletrzích a výstavách si proto slibuje minimálně 20% růst obratu jako takového a to každoročně. Klient chce v prvé řadě penetrovat trhy v EU, v druhé řadě jej zajímá Východní Evropa. Ale chce to zkusit i v Číně. Nemá hlavu v oblacích? Optimismus je na místě. Cílové trhy, na které chce působit, posilují. Ve spojení s účastí na veletrzích proto není důvod, aby klient stanovených cílů nedosáhl.

Když se do zahraničí nejezdí za rekreací

Klient se má díky dotaci vypravit na 15 zahraničních veletrhů. Ve většině případů jde o veletrhy v EU, menší část připadá na Čínu. Účast na 15 veletrzích (5 veletrhů ročně) v klientově případě vyjde na 6 mil. Kč. Při cestách si sice moc zábavy neužije, ale díky dotaci se mu polovina z investovaných peněz vrátí.

50% dotace Marketing v bodech:

  • dotace až na 15 účastí v rámci jednoho projektu;
  • dotace na pronájem výstavních ploch;
  • dotace na pronájem, zřízení a provoz stánku;
  • dotace na dopravu exponátů;
  • dotace na marketingové a propagační materiály.

Kolik peněz na Vás čeká?

  • Až 50% dotace je určená pro malé a střední podniky
  • Dotace od 200 tis. až do 4 mil. Kč

Spěchejte!

Příjem dotačních žádostí končí k 30. dubnu 2018

 3 KROKY, jak se stát úspěšným žadatelem v programu Marketing 

Poznejte 3 základní kroky, jak uspět.

 KROK 1:  Je Vaše firmy oprávněným žadatelem?

  • Máte za sebou 2 účetní období?
  • Máte dostatečné finanční zdraví?
  • Máte odpovídající ekonomickou činnost CZ–NACE?

 KROK 2:  Splňuje Váš projekt kritéria dotace?

  • Splňuje projekt podmínku minimální výše dotace 200 tis. Kč?
  • Patří Vaše firma mezi malé či střední podniky?

 KROK 3:  Jak zvýším svou šanci na úspěch?

To, jestli získáte dotaci, závisí na počtu bodů, které Vaše žádost posbírá v rámci jednotlivých hodnotících kritériích. Pokud se zaměříte na následující kritéria, můžete získat vyšší bodové ohodnocení.

  • Hodnotí se účelnost a efektivnost nákladů. V projektu se nevyplácí nic podcenit, ale ani přecenit. Pouze přiměřeně tržním cenám nastavený rozpočet je správnou cestou k úspěchu.
  • Extra body získáte za předchozí zkušenosti na zahraničních veletrzích či výstavách.
  • Extra body získáte, pokud podíl exportu na obratu Vaší firmy představuje alespoň 5 % za poslední účetně uzavřené období před podáním dotační žádosti.

ZAUJALY VÁS DOTACE?

Vyplňte formulář a my vám rádi pomůžeme.

S námi Vám neutečou žádné důležité novinky