Hlavní účetní
21. February 2020
GRANTEX ADVISORY GROUP poskytuje komplexní profesionální služby i pro ty nejnáročnější klienty. Vynikáme v účetní a mzdové agendě, daňovém poradenství, dotačním poradenství, právních službách, auditorských službách a pojištění.
Popis pozice
- Samostatná(ý) účetní na plný úvazek se zaměřením na podnikatelské subjekty
Požadavky na pozici
- Znalost vedení účetnictví podnikatelských subjektů dostatečná pro samostatnou práci
- Chuť se učit a přijímat výzvy
- Komunikační schopnosti
- Schopnost prioritizovat
- Pečlivost se současným citem pro efektivitu
- Spolehlivost
- Týmový hráč
- Výhodou, nikoliv podmínkou:
- Znalost práce s účetním systémem PREMIER
- Anglický jazyk
- Zkušenosti z outsourcingu
- Schopnost delegovat práci juniornějším členům účetního týmu a kontrolovat ji
Pracovní náplň
- Průběžné zpracování účetních agend klientů
- Zpracovávání přiznání k DPH a souvisejících hlášení s podporou daňových poradců
- Příprava a zpracování účetních závěrek a přiznání k dani z příjmů ve spolupráci s daňovými poradci
- Podílení se na poskytování služeb účetního a daňového poradenství klientům
- Komunikace s klienty a úřady
Nabízíme
- Práce v přátelském kolektivu dynamicky rostoucí české poradenské skupiny
- Příležitost se vzdělávat, profesně růst a pozitivně přispívat k rozvoji firemní praxe
- Atraktivní odměna s dalším růstovým potenciálem
- 5 týdnů dovolené a další benefity (stravenky, karta Multisport a další)
- Flexibilní pracovní doba s možností práce částečně i na home-office dle dohody
- Firemní notebook a telefon
Nástup
- Duben 2020, nejpozději 1. květen 2020
(V případě vhodného uchazeče s relevantními zkušenostmi v systémech Abra, Helios, či Vision možný nástup i dříve)
Kontakt
- Petra Polláková, asistentka: pollakova@grantex.cz