Asistent/ka

GRANTEX ADVISORY GROUP poskytuje komplexní profesionální služby i pro ty nejnáročnější klienty. Vynikáme v pojištění, dotačním, účetním, mzdovém a daňovém poradenství, v právních a také auditorských službách.

Aktuálně hledáme posilu do asistentského týmu, primárně pro právní a účetní divize. Nebojíš se běžné administrativy, nerozhodí tě různorodé úkoly a důsledně plníš své povinnosti? Dokážeš být aktivním členem týmu, na kterého se kolegové mohou obrátit, když budou potřebovat, ale který přichází i s vlastními nápady a podněty? Jsi komunikativní a akční? Ano? Tak pojď k nám, zrovna tebe hledáme!

Tvá náplň práce?

  • Firemní administrativa: běžné „papírování“, ale i citlivé dokumenty budou tvojí rutinní pracovní náplní

  • Každodenní provoz: příprava klientských schůzek, péče o firemní prostory, zajištění objednávek (nejen) kancelářských potřeb atp.

  • Ad-hoc úkoly pro partnery společnosti
  • Spolupráce se skupinovým back office týmem: víc hlav víc ví ;)

Co musíš umět?

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

  • Reprezentativní vystupování

  • Pokročilá uživatelská znalost práce na PC - zejména MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Odpovídající úroveň slohu a gramatiky ČJ: komunikace je u asistentky na denním pořádku, proto musíš mít češtinu v malíku
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Schopnost samostatného myšlení a proaktivní přístup k práci: cit pro organizaci a komunikaci ti nesmí chybět

Co ti nabídneme?

  • Nástup možný ihned nebo po dohodě

  • Příležitost se vzdělávat, profesně růst a pozitivně přispívat k rozvoji firemní praxe

  • Potřebné technické vybavení: notebook a služební telefon jsou samozřejmostí
  • Práci v mladém, ale hlavně pohodovém kolektivu
  • Pracujeme v krásném prostředí na Malé Straně kousek pod Pražským hradem
  • Možnost částečné práce z domova

Kontakt

Svůj životopis v českém jazyce pošli našemu kolegovi Martinovi Šanderovi na jeho email sandera@grantex.cz. Budeme se těšit.

S námi Vám neutečou žádné důležité novinky