Account Manager/Konzultant

5 minut čtení

O GRANTEXU > Kariéra >  Account Manager/Konzultant

Jednou z oblastí, ve které GRANTEX pomáhá podnikatelům, městům i obcím, je dotační poradenství. Pro někoho složité papírování, pro nás už deset let denní chléb. Dotace jsou to, co nás baví a v čem se dobře vyznáme. Díky těmto zkušenostem umíme klientům kvalitně pomoci v jejich rozvoji a nacházíme pro ně inovační cesty a možnosti, které mnohdy sami nevidí. Naše práce stojí na perfektně fungujícím týmu, do kterého právě hledáme nové kolegyně a kolegy.

JAKÁ BUDE TVOJE MISE?

  • 90 % našich klientů jsou průmyslové firmy. Poskytujeme jim komplexní ekonomicko-právní poradenství s přesahem do dotací, projektového řízení a poradenstvím v oborech jako je digitalizace či energetický management společností.
  • Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á je duší nejen obchodník, ale také dobrý konzultant s projektovým uvažováním.
  • Naším úmyslem je klientovi získat dotaci na jeho investiční záměr. Od nového kolegy očekáváme, že bude schopen navnímat procesní fungování klienta a identifikovat vhodné dotační příležitosti pro jeho investiční záměry.
  • Cílem account manažera je takovýto projekt identifikovat, poskytnout kvalitní dotačně-technické poradenství, zkoordinovat případně další odborníky potřebné k realizaci projektu a domluvit s klientem podmínky spolupráce.
  • Následnou administraci související s přípravou žádostí a další koordinací projektu již obstarávají kolegové z projektového oddělení.

TVÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ

  • Dotační poradenství firmám
  • Dojednávání podmínek spolupráce a uzavírání smluv s klienty
  • Prezentace na webinářích/seminářích
  • Cross-seling současných klientů a odpovídající péče i ně

HLEDÁME PRÁVĚ TEBE?

  • Budeš jednat s řediteli firem o jejich investičních projektech v řádech desítek milionů korun. Zdravé sebevědomí se ti bude hodit.
  • Rád se učíš novým věcem? Zajímá tě, jak funguje budoucnost digitalizace? Dobrý dotační konzultant musí mít přesah i do dalších oblastí, jako jsou například obnovitelné zdroje.
  • Odpovídající komunikační a prezentační dovednosti: V rámci seminářů (nebo webinářů) budeš před klienty vystupovat.
  • Umění time managemetu – svou práci si budeš organizovat sám/a, proto musíš ovládat systematické řízení.
  • Orientace v dotační problematice je nezbytností. Hledáme primárně nového kolegu nebo kolegyni, kteří již v minulosti s dotacemi pracovali.

TOP 5 DŮVODŮ, PROČ NÁS PRÁCE V GRANTEXU BAVÍ

  • Tahle práce není nikdy stereotyp. Různé dotační výzvy představují nové a nové příležitosti. Nudit se zkrátka nestíháme.
  • Pracovní telefon a počítač je samozřejmostí i pro osobní účely.
  • Flexibilní pracovní doba – sám/sama si budeš plánovat své pracovní povinnosti. Není pro nás důležité, jestli sedíš 8 hodin za počítačem. Daleko důležitější je kvalitně odvedená práce.
  • Work-life balance. Práce je pro nás podstatná, stejně tak ale náš volný čas.
  • Homeoffice třeba tři dny v týdnu? Není problém! Můžeš se s námi domluvit, pokud preferuješ domácí pracovnu před kanceláří. Alespoň jednou v měsíci bychom se s tebou však rádi potkali, je pro nás důležité mít možnost promluvit si i mimo Microsoft Teams. A popracovní drink se online pije velmi obtížně. 😉

A to je všechno? Rozhodně ne, všechny podrobnosti si povíme při pohovoru. Pošli nám životopis a také krátký průvodní dopis, ve kterém nám napiš, co tě baví a proč si myslíš, že by se ti v GRANTEXU líbilo. Na ten nezapomeň, je pro nás důležitý. Těšíme se na viděnou! 😊

  
   Bc. Adéla Rossi
   Office a HR manažer

   Kontakt: rossi@grantex.cz
  

S námi Vám neutečou žádné důležité novinky